poniedziałek, 3 czerwca 2013

0.

Niall's Pov
To co teraz napiszę,będzie brzmiało dziwnie,ale zakochałem się dziewczynie którą poznałem przez internet. JA.NIALL JAMES HORAN.CZŁONEK POPULARNEGO ZESPOŁU.TAK PO PROSTU ZAKOCHAŁEM SIĘ PRZEZ INTERNET.

Wiem kim Ona jest,lecz ona nie wie kim ja jestem.Może lepiej zacznę wszystko od początku....
(...)

Tak w okolicach czerwca-lipca,pamiętam,że było już gorąco.Temperatury około 30 stopni.
Wszedłem na Omegle,z nudów tak po prostu. Większość osób to były jakieś osoby szukające siebie nawzajem lub moje kochane Directioners.
W końcu trafiłem na An,nie miała pojęcia co to jest "One Direction" Zaczęliśmy pisać,wymieniliśmy się numerami,podałem twittera którego kiedyś założyłem,podając się za fana.Tak wiem,to śmieszne.Ale tak naprawdę było.Podałem się za kompletnie inną osobę,dziewczyna była miła,inna niż wszystkie.To ją chciałbym nazwać "swoją księżniczką"
Uśmiechałem się gdy pisała,gdy tylko wysyłała kolejne zdjęcia.Opowiadała co u niej nowego.Ja wymyślałem kolejne nowe historie osoby pod Nickiem "Mistaken" co znaczy Fałszywy,Błędny,Opaczny,źle zrozumiany.

Zakochany gwiazdor,w dziewczynie której nigdy nie widział na oczy.Tak się mogę opisać?

Odwlekałem każdą jej prośbę o spotkanie,rozmowę przez każdy możliwy videochat.
Mówiłem,że "później" lub,że teraz nie mam czasu.Bałem się reakcji osoby którą kocham.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz